Webanalyse

Det er en forutsetning at du har kompetanse innen webanalyse enten du jobber med SEO, AdWords, konverteringsoptimalisering eller annen performance marketing.

I dagens marked er det aktørene med tyngst kompetanse på webanalyse og brukeropplevelse som vinner kampen om kundene. Følger du ikke med nå – så taper du.

Når det kommer til webanalyse er det viktig å ha kontroll på alt dette:

  • Datasamling: knytte data fra flere kilder sammen for å skape et større og klarere bilde over din business (CRM, epost-lister, Google Analytics, etc.)
  • Tallforståelse
  • Resultatmåling og attribusjonsmodeller
  • Innsikt og rapportering
  • Ta action basert på tallene: webanalyse er verdiløst dersom man ikke gjør noe med det
  • Eksperimentering, kvalitative undersøkelser og A/B-testing

Hos Sail kan du leie flinke rådgivere til å hjelpe deg med webanalyse, eller tilegne deg ny kunnskap rundt disse fagområdene for å ta i et tak selv. Sjekk ut våre kurs eller ta kontakt med oss for en hyggelig prat.

Sail AS — Org. nr. 916 849 672 — robin@sail.no — (+47) 900 76 246 — Ja, vi bruker cookies — Alt innhold kopibeskyttet