Facebook

Facebook-annonsering er blitt et hett tema for bedrifter. Vi lever i en hverdag hvor 79 % av mobilbrukere har telefonen nær seg til enhver tid, og vi logger inn på Facebook i gjennomsnitt 14 ganger i løpet av dagen! Facebook har i 2015 over 3 000 000 millioner norske brukere og var det første nettstedet i verden som bikket 1 milliard sidevisninger på en måned. Plattformen er blitt en av de største nettstedene for video og treffer brukere på tvers av alle enheter. Dette er en flott annonseringsmulighet for bedrifter, som kan nå ut til sine kunder i den settingen og formatet de selv ønsker.

Med skreddersydd annonsering basert på millioner av inntrykk fra innloggede brukere, kan vi distribuere relevant og treffsikker annonsering til potensielle kunder. Plattformen gir oss tilgang til å treffe publikum på Facebook, Instagram og Audience nettverket.

Kampanjestyring i Facebook

Når vi starter å annonsere setter vi et budsjett for kampanjene. Dette vil være begrensningen på kostnadene i kampanjeperioden. Ved å sette forhåndssatte budsjetter vil vi ha god kontroll på kostnadene knyttet til annonseringen og allokere budsjett mellom kampanjer når vi selv ønsker. Dette gir oss stor fleksibilitet til å kun bruke penger der vi ser resultater, eller områder vi ønsker å fokusere på.

Betale kun for de som er interessert

Vi trenger kun å betale for det bedriften har som mål med annonseringen. Dette er i form av kostnad per klikk hvis vi ønsker trafikk til nettstedet, kostnad per engasjement om vi ønsker likes, kommentarer eller delinger, eller kostnad per tusen visninger når merkevarebygging er i fokus. Ut ifra dette fremmer Facebook annonsen din for det målet du har satt og vi kan sette et bud for hva vi ønsker å betale per handling. Vi betaler da kun for det vi ønsker / har råd til å betale.

Mål resultater

Med sanntidsdata kan vi se hvilke kampanjer og målgrupper som generer trafikk og kostnader. Med disse tallene kan vi gjøre endringer time for time og optimalisere annonsene mot best mulig resultater. Sammenlignet med andre medier vil dette bedre oversikten over penger brukt og tjent i annonseringen vår.

Vi leverer nøyaktige rapporter som gir alle våre kunder god oversikt over resultatene fra annonseringen på Facebook.

Instagram

Med 500 000 millioner brukere hver måned, er Instagram blitt til en populær plattform til å finne nye potensielle kunder.

Plattformen skiller seg fra de andre annonseplattformene ved å sette bildet og brukeren i fokus. Instagram handler om å skape inspirasjon og bruke kreativitet til å bygge kjennskap hos et engasjert publikum.

Med alle Facebook sine målretnings- og analyseverktøyer har Instagram blitt et treffsikkert medium.

Sail AS — Org. nr. 916 849 672 — robin@sail.no — (+47) 900 76 246 — Ja, vi bruker cookies — Alt innhold kopibeskyttet