Display-annonsering

I bannernettverket kan vi med en presis målretting annonsere mot hvem vi vil, hvor vi vil og når vi vil. Google kan med andre ord gi oss muligheten til annonsere mot akkurat de menneskene vi ønsker å treffe. Med 90 % dekning på alle nettsidene i verden, bruker vi denne kanalen når vi ønsker å treffe nye mennesker og vise annonser til de som mest sannsynlig er interessert i våre produkter. I bannernettverket kan vi bruke flere avanserte annonseformater som automatiske responsive annonser, HTML 5-bannere, utvidede klikkbare annonser, eller standard bannerformater som i andre medier.

Vi kan treffe vårt publikum basert på:

  • Demografi
  • Interesser
  • Adferd
  • Emner
  • Søkeord (nettsider som inneholder bestemte ord)
  • Plasseringer (bestemte nettsider, for eksempel blogger)

Retargeting

Retargeting er annonser som vi kan vise mot de som har vært inne på siden tidligere eller gjort en bestemt handling. Eksempel på dette er at vi kan treffe personer som har lagt til produkter i handlekurven uten å gjennomføre kjøpet, eller vise annonser for produkter som brukeren tidligere har vist interesse for. Retargeting handler derfor om å omsette trafikken vi tidligere har skapt og gi brukerne våre oppfølging med et skreddersydd budskap.

    • Bruk retargeting både i banner- og søkenettverket
    • Skreddersy budskap til et interessert publikum
    • Konverter trafikk
    • For eksempel: Kunder som har kontaktet oss, gjort verdifulle handlinger, eller vært inne på siden / sider tidligere

Gmail

I likhet med bannernettverket kan vi finne nye brukere på plattformen Gmail. Gmail har over 2 millioner ukentlige brukere, og er derfor et godt sted å finne potensielle nye kunder. Dette er en kanal for merkevarebygging og kan målrette seg mot samme målgruppe som bannernettverket. Dette gjør annonseringen svært relevant og treffsikker.

Vi kan målrette oss mot:

  • Demografi
  • Interesser
  • Adferd
  • Søkeord (mail som inneholder bestemte ord)
  • Similar Audience (de som ligner på personer i vår CRM-data)

Sail AS — Org. nr. 916 849 672 — robin@sail.no — (+47) 900 76 246 — Ja, vi bruker cookies — Alt innhold kopibeskyttet